مزایای وکیل آنلاین
نوشته شده توسط : shaapaarak

وکیل آنلاین رایگان به فردی گفته می شود که از طرف شخصه اعم از حقوقی یا حقیقی به سبب عقد وکالت برای انجام کاری مامور می شود. همچنین قبل از بیان مزایای وکیل آنلاین، معنی وکالت را بیان می کنیم. مفهوم وکالت به صورت لغوی عوض کردن یا واگذار کردن می باشد. وکالت عقدی است که به سبب آن یکی از طرفین طرف بـقیـه را برای انجام امری وکیل خود می نماید. وکالت یکـی از عقدهای خیلی بیشتری است که نیز اکنون در صفحه های مجازی و صحنه های اجتماعی و اقتصادی و بانکها و غیره بهره گیری می شود.

وکیل آنلاین رایگان

وکیل آنلاین رایگان چیست؟ 

امروزه با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و فضای مجازی دیگر مانند قدیم نیست که حتما برای پیگیری کارهای خدماتی حتما باید در محل خاصی حضور یابد در حالی که با وجود اینترنت یکسری خدمات مانند خدمات حقوقی که به آسانی دریافت کرد ، مانند اینکه یک چک باید چه شرایطی داشته باشد و یا مراحل پیگیری یک موضوع حقوقی چگونه است.

 با توجه به این مسائل باز هم حضور یک وکیل در یک شرکت و یا حضور موکل پیش وکیل اجتناب ناپذیر است و این موضوع از دو جهت نشات می گیرد از یک جهت اینکه بعضی مسائل حقوقی حتما باید توسط یک وکیل انجام شود و یا حتما باید حضورا با یک وکیل مشاوره شد و خدمات گرفت ماند اینکه مدارکی وجود دارد و این مدارک حتما باید به رویت یک وکیل مجرب برسد تا بتواند به خوبی از موکل در دادگاه دفاع کند و یا بتواند صحت و سقم مدارک ابرازی را در دادگاه بررسی کند.

وکیل آنلاین رایگان

بطور کلی شما می توانید برای مشاوره از خدمات وکیل آنلاین رایگان بهرمند شوید اما توصیه می شود پس از کسب مشاوره و تصمیم گیری برای انجام کاری حقوقی، از یک وکیل خبره در زمینه مورد نظر کمک بگیرید.

اپلیکیشن حقوقی

هزاره سوم، هزاره تحولات شگرف دانش بشری به ویژه در حوزه فناوری دیجیتال است. با رشد و توسعه اینترنت بخش عمده ی فعالیت های اقتصادی تنها در صفحه نمایشگر موبایل کاربران صورت می گیرد. سایر بخش های باقی مانده نیز برای ادامه حیات خود ناگزیر به ورود در این عرصه خواهند بود. همچنین اپلیکیشن حقوقی شهرداد به گونه ای طراحی شده است که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در اپلیکیشن شهرداد بیش از 150 هزار قانون به همراه تمامی مواد قانونی، تبصره‌ ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیـاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین بیش از 200 مجموعه قـانون به منظور دسته‌بندی قوانین مرتبط با یکدیگر و مطالعه آسان قوانین برای شما در شهرداد گردآوری شده است.

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

اپلیکیشن حقوقی

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: